СТРУЧНА СЛУЖБА СРЕДЊОБАНаТСКОГ УПРАВНОГ ОКРУГА
У управном округу постоји Стручна служба управног округа, задужена за стручну и техничку потпору начелнику управног округа и за послове заједничке свим окружним подручним јединицама органа државне управе.
Стручном службом руководи начелник управног округа, који одлучује и о правима и дужностима запослених у стручној служби.
Надзор над радом стручне службе управног округа врши МИНИСТРАСТВО ПРАВДЕ И ДРЖАВНЕ УПРАВЕ.
На стручну службу управног округа примењују се прописи о државној управи:
- Закон о државној управи
- Закон о државним службеницима
- Закон о платама државних службеника и намештеника
- Уредба о управним окрузима
- Уредба о начину рада Савета управног округа
- Уредба о оцењивању државних службеника
У стручној служби Средњобанатског управног округа запослено је 8 извршилаца, пет државних службеника и три намештеника:
ВЕСНА СТОЈАНЧЕВ
стручни радник-књиговођа, распоређена на радном месту оператера за канцеларијске послове, у звању референта.
На пословима у Средњобанатском управном округу ради од 16. јуна 1992. године.
Канцеларија бр. 12
Контакт: тел. 023/566-020 лок. 113
E-mail: vesna.stojancev@srednjobanatski.okrug.gov.rs
ДЕлокруг послова стручне службе управног округа
У Стручној служби обављају се послови који се односе на:
- остваривање сарадње са органима државне управе и локалне самоуправе;
- стручну и техничку потпору начелнику Управног округа и обављање послова заједничких свим окружним подручним јединицама органа државне управе и подручним јединицама с подручјем ширим или ужим од подручја Управног округа;
- пружање стручне и администартивно-техничке подршке Савету управног округа;
- израду предлога првостепених и других аката о правима, дужностима и одговорностима државних службеника и израду уговора о раду и других аката у вези са радноправним статусом намештеника;
- доступност информацијама од јавног значаја;
- анализе радних места;
- реформу државе и развоја кадрова;
- оцењивање државних службеника;
- планирање извршења буџета и квота, израду захтева за промену у апропријацији и промени квота, израду захтева за преузимање обавеза, захтева за плаћање и трансфер средстава, контролу расхода, обраду плаћања и евидентирања трошкова, финансијско извештавање о оствареним приходима и извршеним расходима, прикупљање и контролу података за обрачун плата државних службеника, намештеника и осталих запослених;
- састављање анализа, извештаја и информација;
- набавку, чување и издавање канцеларијског и другог потрошног материјала и ситног инвентара;
- пријем, евидентирање, здруживање, развођење, архивирање и експедицију предмета;
- дактилографске послове и послове умножавања материјала; текуће одржавање пословног простора и друге послове од значаја за рад Управног округа.